Design Grafic

Competitorii vor putea trimite în cadrul concursului materiale grafice de următoarele tipuri:

  • Banner web
  • Template website, aplicatie dedicata, aplicatie mobila
  • Infografic
  • Afiș / poster
  • Broșură / leaflet
  • Revistă
  • Copertă
  • Elemente de identitate vizuală
  • Imagini digitale prelucrate

Materialele vor fi predate in format grafic de orice tip (Tiff, jpeg, bmp, etc) de rezolutie mare si cu mentionarea dimensiunii reale a materialului in forma sa finita, a utilizarii lui, etc.

În egală măsură artă și tehnică, designul și grafica publicitară implică imaginație, analiză și perspectivă. Scopul este acela de a crea mereu ceva nou, unic și de impact. Fie că ne referim la un logo, o broșură, un catalog, un calendar, un pliant, acestea trebuie să tenteze privirea și să provoace reacții. Fie că vorbim despre o revistă, un banner, un panou, un stand, o vitrină, acestea sunt elemente trebuie să aibă personalitate. Forma, culoarea, textura, mesajul din spatele materialului promoţional, armonios îmbinate, dau un produs publicitare final de calitate. Detaliile sunt cele care dau imaginii originalitate. Pentru a se bucura de succes, imaginea unei afaceri, a unui produs sau a unei persoane trebuie să fie memorabilă.